Echipamente POS
Importatori direcți, comercializăm echipamente profesionale performante și fiabile, noi și recondiționate. Pe lângă software dedicat POS și aplicații comerciale, punem la dispoziție următoarele categorii de echipamente: sisteme POS (All-in-One), servere și calculatoare (Sisteme PC POS), monitoare cu touchscreen, imprimante termice, cititoare de coduri de bare, cântare electronice și sertare pentru bani, precum și o gamă largă de accesorii și componente.
- GARANȚIE 12 LUNI pentru toate echipamentele și componentele recondiționate.
- Pentru instalarea echipamentelor, instruirea personalului sau deplasarea unui agent de service, tarifele sunt următoarele: 100 lei + TVA (București), 200 lei + TVA (Ilfov). Pentru restul țării livrarea echipamentelor se poate face prin deplasare (200 lei + TVA / 100 km) sau prin FanCourier, cu plata ramburs, iar instalarea se face prin conectare prin internet (Remote) la calculatorul clientului.
- SUPORTUL ȘI ASISTENȚA TEHNICĂ sunt asigurate în baza Contractului de Acordare Suport și Asistență Tehnică SoftOK>, prin care puteți alege felul în care doriți să beneficiați de serviciile noastre:
- Abonament Standard – 150 lei + TVA / lună / post vânzare
- Abonament Cloud – 250 lei + TVA / lună / post vânzare
- Taxă Anticipată de Intervenție – 90 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus), iar în afara orelor de program – 150 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus).
ATENȚIE: Produsele recondiționate (refurbished / second-hand), sunt testate și în perfectă stare de funcționare, dar pot prezenta urme normale de uzură. Fotografiile prezente pe site sunt informative.