-
APLICATI SELF SERVICE Casierul digital
2.000 leiAplicația acționează ca un casier independent, self service restaurant, putând să trimită comanda în SoftOK și în sistemul de gestiune comenzi în bucătărie, pe fiecare secție în parte. Clientul își va putea urmări comanda în timp real pe un display digital, ce afișează numărul notei sale și stadiul de preparare.
-
Software Etichete Coduri de bare -etichete producator sau etichete raft
1.000 leiSoftware Etichete Coduri de bare -etichete producator sau etichete raft .
-
Driver Casa de marcat
238 leiDriver pentru case de marcat și imprimante fiscale. Driver fiscal compatibil cu majoritatea programelor de vânzare de pe piață
Compatibil cu : (Datecs, Daisy, Custom, Partner, Sam4S, Tremol)
-
Import nomenclator de produse
550 leiServiciu pentru importarea unei baze de datel cu nomenclatorul de produse.
-
Aplicații Inventar / Comenzi ospătari pentru telefon / tabletă Android
Aplicații telefoane / tablete Android pentru Interogare STOCURI / INVENTAR (Magazine) sau pentru Preluare COMENZI OSPĂTARI (Restaurante)
-
Pachet personalizare Etichete Coduri
450 leiAcest pachet poate fi achizitionat doar împreună cu Modulul Etichete.
-
NOU! Aplicatie telefon SmartInventory> Inventar și interogare stocuri
Aplicatia este oferită GRATUIT pentru clienții cu Abonament de Suport Tehnic SoftOK>.
-
NOU! SmartShop> Soluții Integrate Online
10.000 leiPrețul inițial a fost: 10.000 lei.7.000 leiPrețul curent este: 7.000 lei.Pachet Comenzi Online SoftOK> WebSite Shop + AppMobil + AppPOS + Livrare (7.000 lei + TVA)
-
Aplicatie Statii ITP pentru fidelizarea clientilor
500 leiAplicație dedicată stațiilor ITP pentru fidelizarea și anunțarea clienților prin SMS cu privire la expirarea Inspecției Tehnice Periodice obligatorii.
-
Modul Display Client
300 leiModul Display Client pentru afișarea la casă a ofertelor, reducerilor sau promoțiilor curente, alături de bonul de cumpărături, cu total de plată.
-
Aplicatie POS Front-Office
550 leiAplicație de bază pentru vânzare simplă în bar & restaurant și magazine, folosind scanare coduri bare, monitor touchscreen sau tastatură și mouse.
-
Modul Gestiune Back-Office
300 leiModulul Back Office este un instrument esențial pentru controlul și administrarea detaliată a oricărei afaceri. Centralizează, calculează și raportează!
-
Modul Livrare / Fidelizare
300 leiAplicația pentru fidelizarea clienților, ideală pentru livrări la domiciliu, vă ajută la creearea și întreținerea unei baze de date pentru livrările viitoare.
-
Modul Facturare / Bon Fiscal
300 leiAplicație pentru vânzări în magazinele mici și mijlocii, cu emitere facturi și bonuri fiscale.
-
Modul Retetar / Oferte
300 leiAplicația este dedicată vânzării de produse pe bază de rețetă sau oferte cu pachete de produse.
-
Modul Etichete Coduri Bare
300 leiAplicație pentru etichete cu coduri de bare pentru producători sau ca etichete de raft.
1 2