Sisteme PC POS & Servere
Importatori direcți, comercializăm echipamente profesionale performante și fiabile, noi și recondiționate. Pe lângă software dedicat POS și aplicații comerciale, punem la dispoziție următoarele categorii de echipamente: sisteme POS (All-in-One), servere și calculatoare (Sisteme PC POS), monitoare cu touchscreen, imprimante termice, cititoare de coduri de bare, cântare electronice și sertare pentru bani, precum și o gamă largă de accesorii și componente.
Secțiunea PC POS & SERVERE cuprinde sisteme PC dedicate POS (Point Of Sale), de tip Sff (Small Form Factor), adică unități desktop proiectate special pentru punctele de vânzare, având putere mare de procesare și componente de calitate, în carcase de dimensiuni medii. În principal, comercializăm modele ale unor mărci de renune precum Hewlett Packard (HP Compaq) și DELL care și-au dovedit robustețea și fiabilitatea în activitățile industriale. Pentru că sistemele PC POS sunt o variantă economică la sistemele POS All-in-One, vă recomandăm Pachetele complete PC POS care beneficiază de reduceri substanțiale.
- GARANȚIE 12 LUNI pentru toate echipamentele și componentele recondiționate.
- Pentru București și Ilfov, TAXA DE INSTALARE este 100 lei (montarea echipamentelor și configurarea software cu casa de marcat), iar pentru restul țării livrarea echipamentelor se face prin FanCourier cu plata ramburs. Pentru instalarea echipamentelor și instruirea personalului în alte județe, taxa pentru deplasare este de 200 lei / 100 km.
- ASISTENȚA TEHNICĂ este asigurată pentru o Taxă lunară de 100 lei care include suport prin telefon și conectare remote, prin internet, la calculatorul clientului. Taxă pentru intervenție este de 100 lei pentru fiecare deplasare, în zona București – Ilfov.
ATENȚIE: Produsele recondiționate (refurbished / second-hand), sunt testate și în perfectă stare de funcționare, dar pot prezenta urme normale de uzură. Fotografiile prezente pe site sunt informative.