
NOU! SmartShop> Aplicația SoftOK> este o soluție software dedicată punctelor de vânzare (POS) pentru a optimiza vânzările și gestiunea din locații precum: bar & restaurant, magazin, fast-food, pizza etc. În funcție de afacerea dvs., aplicația de bază poate fi completată cu modulele:
Vă oferim o soluție software completă prin care aveți control total asupra afacerii dvs. – controlul comenzilor, încasărilor, stocurilor și, nu în ultimul rând, controlul costurilor. Beneficiați de actualizări periodice, odată cu implementarea de noi cerințe din partea clienților noștri.
Ușor de utilizat, aplicația SoftOK> a fost proiectată pentru a optimiza și a eficientiza activitățile din Retail & HoReCa. Funcționează cu touchscreen, tastatura sau mouse. Printre opțiuni: mese deschise tip restaurant, parole individuale sau identificare prin card pentru ospătari.
Bonurile fiscale sunt emise automat pe casa de marcat, conform notei de plata. Pot fi conectate în paralel 2 imprimante de secție (Bucătărie/Bar), iar nota de plată poate fi tiparită pe orice imprimantă. Puteți accesa oricând rapoarte detaliate pentru încasări ospătari, secții, stocuri produse.
Pentru o viteză și mai sporită în preluarea și prelucrarea comenzilor, recomandăm Sistemele POS. Putem oferi sisteme All in One, monitoare touchscreen, case de marcat fiscale, cititoare coduri de bare, cântare electronice și o gamă largă de accesorii.
Contact. Instalare. Suport
EXTRASE - Aplicația de bază + Module opționale
- Magazin
- Restaurant
- Produse
- Raport Z
- Sala de Mese
- Ospătari
- Rețetar
- Stocuri
SoftOK> Magazin & Fast-food
SoftOK> Bar & Restaurant
Caracteristici generale
- Comenzi prin touchscreen
- Note de plată personalizate
- Gestiunea simplă a stocurilor
- Descărcare la închiderea mesei
- Bon fiscal pe casa de marcat
- Memorează comenzile pe mese
- Bonuri de comandă-marcaj
- Parole/carduri pentru ospătari
- Aranjarea meselor și a produselor
- Procesare stoc cantitativ
- Notă de plată proformă
- Număr nelimitat de produse
- Vânzare cu Rețetar
- Rapoarte detaliate (X, Z) pentru produse, utilizatori, secții
OPȚIONAL: Modul Back-Office pentru gestiune avansată. (Detalii)